Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. U kunt uw klacht melden via een email met als onderwerp klacht en uw ordernummer. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij zien elke klacht als een uitdaging en gaan voor een 100 % klanttevredenheid. Daarom proberen we naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen en zullen we samen met u naar de beste oplossing zoeken.
Onze gegevens:
Huisdierengenot
Maaskant-erf 59
3315KL Dordrecht
Tel: 0031 (0)78 6454297
E-mail: info@huisdierengenot.nl
Internet: www.huisdierengenot.nl
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Natuurlijk voor de hond bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)